1/30/12

Flormar Magnetic Twist - Mıknatıslı Oje

Haftasonu Flormar'ın mağazasına uğradım bir kaç değişik renk almak için. Ve oje standında Magnetic ojeleri görünce denemek için 3 rengini aldım. Gri, mavi ve pembe. Satıcı kızın elinde çok güzel görünüyorlardı. Ayrıca yeşil, kırmızı ve mor olanı da vardı. Fiyatları 5TL idi. Herneyse, bu 3 rengi alıp eve geldim.
Akşam görümcem ile ilk denemelerimizi yaptık. Daha önce hiç magnetic oje kullanmamıştım ve çok merak ediyordum. O yüzden önce kullanım kılavuzunu okudum. İlk sürdüğümüz tırnaklarda hiç bir sonuç alamayınca epey moralimiz bozuldu. Sonra deneye deneye sonuç elde etmeye başladık.
İşte izlenimlerimiz...
- Şişeyi çok çok iyi çalkalamak lazım. Hatta oje sürdükçe, 2 parmakta bir çalkalamakta fayda var.
- Ürünü tırnağa bol sürmek gerekiyor. Az olunca mıknatıs etkisi gerçekleşmiyor.
- Ojeyi sürer sürmez tırnağa mıknatısı tutmak gerekiyor. O yüzden her seferinde bir tırnak boyamak lazım.
- İçinden çıkan mıknatısın plastik bir tutma aparatı var. Biz mıknatısı bundan çıkartarak tek başına kullandık ve daha iyi sonuç aldık. Bilginize....
- Mıknatısı çok yakın tutmak gerekiyor. Tırnağa değecek gibi...
- Oje kurudukça rengi biraz değişiyor. İlk başta çok belirgin olan çizgiler biraz hafifliyor...
- Altına mutlaka base coat sürün, çıkarması çok zor, simler her yere dağılıyor.
Mavi renk çok başarılı. Pembe de güzel. Ama gri için o kadar iyi konuşamayacağım. Mavinin resmini akşam şartlarında çekmiştik, ama bir fikir vermesi açısından onu da ekliyorum.

Sevgiler,

GÜNCELLEME : Baktıkça gri de gözüme güzel görünmeye başladı... Acaba mor ve yeşil nasıl??? :)

4 comments:

  1. yeşilini çok beğenmiştim, bence güzel uygulamışsınız renk de güzel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim... Bu akşam morunu da aldim. Yarin denemeyi düşünüyorum... ;)

      Delete
  2. Anonymous8/2/12 11:15

    mavi hangi numara? açık olan mı koyu mu?

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.